CHIPITA: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ME EUROLEAGUE BASKETBALL

H Chipita προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με τη Euroleague Basketball, καθώς γίνεται Name Partner στο πρωτάθλημα Eurocup και Premium Partner στο Turkish Airlines Euroleague. Για πρώτη φορά ελληνική εταιρεία προχωρά σε μια τόσο σημαντική διεθνή χορηγία στο χώρο του αθλητισμού. Επίσης, το 7Daysγίνεται το πρώτο καταναλωτικό προϊόν που συνεργάζεται ως NamePartner με τη Euroleague. Ο CEO της Chipita, Σπύρος Θεοδω­ρόπουλος, παρευρέθη στη Βαρκελώνη για την ανακοίνωση έναρξης της συνεργασίας και τη μετονομασία του Eurocup σε 7DaysEurocup. To νέο όνομα και το λογότυπο ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της κλήρωσης του νέου 7DaysEurocup, που ξεκινά επίσημα τον Οκτώβριο. Ο κ. Θεοδωρόπουλος είπε χαρακτηριστικά: «Η Chipita είναι πραγματικά περήφανη γι’ αυτήν τη συνεργασία. Είναι σημαντικό να βρίσκεις συνεργάτες με ίδιους στόχους και προσδοκίες. Σαν εταιρεία στηρίζουμε το μπάσκετ, το κάναμε και παλαιότερα με δύο ομάδες στην Ελλάδα. Το όραμά μας είναι να αναπτύξουμε μια μακροχρόνια συνεργασία με τη EuroleagueBasketball. Θέ­λουμε να καλωσορίσουμε τις ομάδες που είναι μέλη της οικογένειας της EuroleagueBasketball και δεσμευόμαστε να δουλέψουμε για την από κοινού ανάπτυξη των δύο διοργανώσεων». Η Chipita, μέσα από αυτήν τη στρατηγική συνεργασία, στοχεύει να αποκτήσει την ιδανική πλατ­φόρμα επικοινωνίας με τον καταναλωτή της, καθώς το 7Dayscroissant κατέχει ηγετική θέση στις χώρες που πραγματοποιούνται οι δύο κορυφαίες μπασκετικές διοργανώσεις.