Sales Development Group

Business News

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΑΝΟΔΟΣ 13,5% ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2016

Με σημαντική ενίσχυση της δραστηριότητας και 1.035 νέες προσλήψεις ολοκληρώθηκε το πρώτο εξάμηνο ...


ΑΥΞΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕNTERSOFT

Τα καθαρά έσοδα του Ομίλου Entersoft για το πρώτο εξάμηνο του 2016 ανήλθαν στα 5,39 εκατ. ευρώ, ε...


PRAKTIKER: EΠΕΝΔΥΣΗ 3,5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ

Με στόχο την κάλυψη του νησιού της Ρόδου, αλλά και της ευρύτερης νησιω­τικής περιοχής, όπως, μετα...


FRIGOGLASS: ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

Στην αλλαγή του λειτουργικού της μοντέλου στην αγορά της Ασίας προχωρά η Frigoglass. Όπως τονίζετ...


CRETA FARMS: ΕΔΡΑΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ

Ιδιαίτερα θετική αναμένεται και η φετινή χρονιά από τη δραστηριοποίηση της Creta Farms στην αγορά...


ΜΙG: ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Το νέο Διοικητικό της Συμβούλιο εξέλεξε η Marfin Investment Group (MIG), με τον Σταύρο Λεκκάκο να...


ΘΕΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΟΥΤΑΡΗ

Συνέχιση της θετικής τάσης καταγράφουν τα αποτελέσματα της Μπουτάρη Α.Ε., όπως παρουσιάστηκαν στη...


GRIVALIA: ΑΠΕΚΤΗΣΕ 20% ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΣΤΟ KRONOS BUSINESS CENTER

Η Grivalia Properties ΑΕΕΑΠ (‘‘Grivalia’’) ανακοινώνει την ολοκλήρωση της απόκτησης της κυριότητα...


CHIPITA: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ME EUROLEAGUE BASKETBALL

H Chipita προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με τη Euroleague Basketball, καθώς γίνεται Name Partne...


APIVITA: ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΟΥ 2015

Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου Apivita ανήλθε σε 32,3 εκατ. ευρώ το 2015. Αναλυτικότερα, ο ενοποιημ...


ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ METRO ΤΟ 2015

Συνεχίστηκε και το 2015 η θετική πορεία της Metro (Μy market - Μetro Cash & Carry). H εταιρεί...


ΣΕ ΘΕΤΙΚΗ ΤΡΟΧΙΑ Η ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΤΟ 2015

Θετικό πρόσημο είχε το 2015 για την αλυσίδα Μουστάκας (Μουστάκας Ν. Γεώργιος ΑΕΒΕ). Η εταιρεία κα...


ΝΕΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙ ΚΡΙ

Νέο επενδυτικό πρόγραμμα 3 εκατ. ευρώ, που αναμένεται να ο­λοκληρωθεί στα τέλη του 2017, σχεδιάζε...


MIKΡΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΖΑ ΤΟ 2015

Μειωμένες κατά 2,9% ήταν οι πωλήσεις το 2015 για την Ελληνι­κή Ζυθοποιία Αταλάντης. Σύμφωνα με τη...


ΑΝΟΔΙΚΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ

Συνεχίζεται η αυξητική πορεία των κρητικών εξαγωγών, όπως προκύπτει από τα προ­σωρινά στοιχεία τη...


Συνήθη Ερωτήματα

Η εταιρεία μου σχεδιάζει να εξάγει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της . Πως μπορώ να ξεκινήσω;

 

Από την στιγμή που η Ελλάδα περνά την έκτη χρονιά ύφεσης, η εσωτερική αγορά δεν παρουσιάζει αξιόλογες ευκαιρίες. Την ίδια στιγμή η ρευστότητα των επιχειρήσεων απλά δεν υπάρχει.

Για τους παραπάνω λόγους οι Ελληνικές επιχειρήσεις αναγκαστικά πρέπει να στραφούν σε αγορές του εξωτερικού και να επιδιώξουν την αποκόμιση  κέρδους μέσω της αύξησης των πωλήσεων εκτός συνόρων.

 

 

Βασικά Ερωτήματα που επηρεάζουν την απόφαση επένδυσης στον εξαγωγικό τομέα

 

·         Πως θα ξεκινήσω την εξαγωγική δραστηριότητα

·         Επιλογή των Αγορών με τις καλύτερες προοπτικές Εξαγωγών για την επιχείρηση μου

·         Επιλογή μεθόδου Εισόδου στην Αγορά

·         Αναγκαιότητα της έρευνας διεθνών αγορών

·          Είδη και χρησιμότητα έρευνας, κόστος και εναλλακτικά σενάρια

·          Μέθοδοι, Πηγές, Τεχνικές, Συστήματα κατηγοριοποίησης

·         Ποιες πληροφορίες χρειαζόμαστε

·         Πηγές πληροφοριών

·         Ανάλυση ανταγωνισμού και καταναλωτικής συμπεριφοράς

·         Ανεύρεση & επιλογή τοπικών εταίρων

·         Προσαρμογή στις τοπικές ιδιαιτερότητες

·         Δημιουργία ενδιαφέροντος & ανταπόκριση

·         Συμμόρφωση προς τις Απαιτήσεις του πελάτη

·          Αξιολόγηση και αξιοποίηση εμπορικών πληροφοριών.

·          Σύνδεση της έρευνας με την στρατηγική και τις τακτικές μάρκετινγκ.

·          Συμβουλές για οικονομική έρευνα ξένης αγοράς.

·          Χρήση βάσεων δεδομένων

·          Χρήση Ιντερνετ για έρευνα ξένων αγορών

·          Tradeleads, Κατάλογοι Εμπορικών επαφών, Επιχειρηματικές Ευκαιρίες

·          Λίστες ελέγχου και χρήσιμα bookmarks.

 

Υπηρεσίες Πωλήσεων