Business News
Με σημαντική ενίσχυση της δραστηριότητας και 1.035 νέες προσλήψεις ολοκληρώθηκε το πρώτο εξάμηνο ...
Τα καθαρά έσοδα του Ομίλου Entersoft για το πρώτο εξάμηνο του 2016 ανήλθαν στα 5,39 εκατ. ευρώ, ε...
Με στόχο την κάλυψη του νησιού της Ρόδου, αλλά και της ευρύτερης νησιωτικής περιοχής, όπως, μετα...
Στην αλλαγή του λειτουργικού της μοντέλου στην αγορά της Ασίας προχωρά η Frigoglass. Όπως τονίζετ...
Ιδιαίτερα θετική αναμένεται και η φετινή χρονιά από τη δραστηριοποίηση της Creta Farms στην αγορά...
Το νέο Διοικητικό της Συμβούλιο εξέλεξε η Marfin Investment Group (MIG), με τον Σταύρο Λεκκάκο να...
Συνέχιση της θετικής τάσης καταγράφουν τα αποτελέσματα της Μπουτάρη Α.Ε., όπως παρουσιάστηκαν στη...
Η Grivalia Properties ΑΕΕΑΠ (‘‘Grivalia’’) ανακοινώνει την ολοκλήρωση της απόκτησης της κυριότητα...
H Chipita προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με τη Euroleague Basketball, καθώς γίνεται Name Partne...
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου Apivita ανήλθε σε 32,3 εκατ. ευρώ το 2015. Αναλυτικότερα, ο ενοποιημ...
Συνεχίστηκε και το 2015 η θετική πορεία της Metro (Μy market - Μetro Cash & Carry). H εταιρεί...
Θετικό πρόσημο είχε το 2015 για την αλυσίδα Μουστάκας (Μουστάκας Ν. Γεώργιος ΑΕΒΕ). Η εταιρεία κα...
Νέο επενδυτικό πρόγραμμα 3 εκατ. ευρώ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2017, σχεδιάζε...
Μειωμένες κατά 2,9% ήταν οι πωλήσεις το 2015 για την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης. Σύμφωνα με τη...
Συνεχίζεται η αυξητική πορεία των κρητικών εξαγωγών, όπως προκύπτει από τα προσωρινά στοιχεία τη...
H Chipita προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με τη Euroleague Basketball, καθώς γίνεται Name Partner στο πρωτάθλημα Eurocup και Premium Partner στο Turkish Airlines Euroleague. Για πρώτη φορά ελληνική εταιρεία προχωρά σε μια τόσο σημαντική διεθνή χορηγία στο χώρο του αθλητισμού. Επίσης, το 7Daysγίνεται το πρώτο καταναλωτικό προϊόν που συνεργάζεται ως NamePartner με τη Euroleague. Ο CEO της Chipita, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, παρευρέθη στη Βαρκελώνη για την ανακοίνωση έναρξης της συνεργασίας και τη μετονομασία του Eurocup σε 7DaysEurocup. To νέο όνομα και το λογότυπο ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της κλήρωσης του νέου 7DaysEurocup, που ξεκινά επίσημα τον Οκτώβριο. Ο κ. Θεοδωρόπουλος είπε χαρακτηριστικά: «Η Chipita είναι πραγματικά περήφανη γι’ αυτήν τη συνεργασία. Είναι σημαντικό να βρίσκεις συνεργάτες με ίδιους στόχους και προσδοκίες. Σαν εταιρεία στηρίζουμε το μπάσκετ, το κάναμε και παλαιότερα με δύο ομάδες στην Ελλάδα. Το όραμά μας είναι να αναπτύξουμε μια μακροχρόνια συνεργασία με τη EuroleagueBasketball. Θέλουμε να καλωσορίσουμε τις ομάδες που είναι μέλη της οικογένειας της EuroleagueBasketball και δεσμευόμαστε να δουλέψουμε για την από κοινού ανάπτυξη των δύο διοργανώσεων». Η Chipita, μέσα από αυτήν τη στρατηγική συνεργασία, στοχεύει να αποκτήσει την ιδανική πλατφόρμα επικοινωνίας με τον καταναλωτή της, καθώς το 7Dayscroissant κατέχει ηγετική θέση στις χώρες που πραγματοποιούνται οι δύο κορυφαίες μπασκετικές διοργανώσεις.