Sales Development Group

Business News

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΑΝΟΔΟΣ 13,5% ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2016

Με σημαντική ενίσχυση της δραστηριότητας και 1.035 νέες προσλήψεις ολοκληρώθηκε το πρώτο εξάμηνο ...


ΑΥΞΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕNTERSOFT

Τα καθαρά έσοδα του Ομίλου Entersoft για το πρώτο εξάμηνο του 2016 ανήλθαν στα 5,39 εκατ. ευρώ, ε...


PRAKTIKER: EΠΕΝΔΥΣΗ 3,5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ

Με στόχο την κάλυψη του νησιού της Ρόδου, αλλά και της ευρύτερης νησιω­τικής περιοχής, όπως, μετα...


FRIGOGLASS: ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

Στην αλλαγή του λειτουργικού της μοντέλου στην αγορά της Ασίας προχωρά η Frigoglass. Όπως τονίζετ...


CRETA FARMS: ΕΔΡΑΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ

Ιδιαίτερα θετική αναμένεται και η φετινή χρονιά από τη δραστηριοποίηση της Creta Farms στην αγορά...


ΜΙG: ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Το νέο Διοικητικό της Συμβούλιο εξέλεξε η Marfin Investment Group (MIG), με τον Σταύρο Λεκκάκο να...


ΘΕΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΟΥΤΑΡΗ

Συνέχιση της θετικής τάσης καταγράφουν τα αποτελέσματα της Μπουτάρη Α.Ε., όπως παρουσιάστηκαν στη...


GRIVALIA: ΑΠΕΚΤΗΣΕ 20% ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΣΤΟ KRONOS BUSINESS CENTER

Η Grivalia Properties ΑΕΕΑΠ (‘‘Grivalia’’) ανακοινώνει την ολοκλήρωση της απόκτησης της κυριότητα...


CHIPITA: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ME EUROLEAGUE BASKETBALL

H Chipita προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με τη Euroleague Basketball, καθώς γίνεται Name Partne...


APIVITA: ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΟΥ 2015

Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου Apivita ανήλθε σε 32,3 εκατ. ευρώ το 2015. Αναλυτικότερα, ο ενοποιημ...


ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ METRO ΤΟ 2015

Συνεχίστηκε και το 2015 η θετική πορεία της Metro (Μy market - Μetro Cash & Carry). H εταιρεί...


ΣΕ ΘΕΤΙΚΗ ΤΡΟΧΙΑ Η ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΤΟ 2015

Θετικό πρόσημο είχε το 2015 για την αλυσίδα Μουστάκας (Μουστάκας Ν. Γεώργιος ΑΕΒΕ). Η εταιρεία κα...


ΝΕΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙ ΚΡΙ

Νέο επενδυτικό πρόγραμμα 3 εκατ. ευρώ, που αναμένεται να ο­λοκληρωθεί στα τέλη του 2017, σχεδιάζε...


MIKΡΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΖΑ ΤΟ 2015

Μειωμένες κατά 2,9% ήταν οι πωλήσεις το 2015 για την Ελληνι­κή Ζυθοποιία Αταλάντης. Σύμφωνα με τη...


ΑΝΟΔΙΚΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ

Συνεχίζεται η αυξητική πορεία των κρητικών εξαγωγών, όπως προκύπτει από τα προ­σωρινά στοιχεία τη...


ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

 

 

 

 

 

 

ΕΝΧΕΙΡΙΔΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η  nutrimed........................................................................................ Σελ. 2

 

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ FRANCHISEnutri med ............................................  Σελ.  3

 

·      ΔΟΜΗ .....................................................................................................................

·      ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ..............................................................................................

·      ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ........................................................................................................

·      ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ......................................................................................................

 

 

ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ FRANCHISORnutrimed ....... Σελ .  5

 

·      ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ..........................................................................................  

·      ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ..................................................................... 

·      ΑΡΧΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ............................................................................................ 

·      ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΑΓΟΡΩΝ ........................................................................................ 

·      ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ...................................................................................  

·      MARKETING - ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ .................................................................................  

·      ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ........................................................................... 

·      ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ .................................................................................. .......

 

 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ FRANCHISEE......................................... Σελ. 10

 

·       FRANCHISEE. Ο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ......................................................................

·       ΧΩΡΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ .....................................................................................

·       ΩΡΑΡΙΟ ....................................................................................................................

·       ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗ ...............................................................................................

·       ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ................................................................................

·       ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ............................................................................................................

·       ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ - ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ..................................................................................

·       ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ & ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ....................

·       ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ...................................................................................

·       ΕΠΙΛΟΓΟΣ  ..............................................................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TI EINAIH nutri med

 

 

nutrimed  ΔΙΑΤΡΟΦΗ - ΥΓΕΙΑ - ΣΩΣΤΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ

 

 

 

         Σκοπός της nutrimed είναι να αποκτήσει κάθε ενδιαφερόμενος ένα σύγχρονο & επιστημονικά στελεχωμένο Κέντρο Διατροφής, κοντά στο χώρο εργασίας ή διαμονής του.

 

         Είναι κοινός τόπος σήμερα πως συχνές παθήσεις των καιρών μας όπως διαβήτης, υπέρταση, οι καρδιοπάθειες έχουν τις ρίζες τους

σε κακές διατροφικές συνήθειες του παρελθόντος. Επιπρόσθετα σύγχρονες έρευνες αποκαλύπτουν την συσχέτιση της διατροφής μας με την ικανότητα για μάθηση, την υγεία του δέρματος , την δυνατότητα για μάθηση κ.α.

 

         Με δεδομένη λοιπόν την ανάγκη που στην σημερινή καταναλωτική εποχή έχει ο άνθρωπος να τρέφεται όσο το δυνατό πιο υγιεινά, η nutrimed  συστήνει την δική της  επιστημονική πρόταση συνδυάζοντας την θεραπεία με την πρόληψη. Με ξεκάθαρους προσανατολισμούς  αποστασιοποιημένοι από την διαστρεβλωμένη «εμπορικότητα» η nutrimed στέλνει το δικό της μήνυμα για ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

 

         Η ρήση λοιπόν του Ιπποκράτη « η τροφή είναι το φάρμακό σου », αποκτά στις μέρες μας τρομερή επικαιρότητα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ FRANCHISEnutrimed

 

             ΔΟΜΗ

 

 

             Τα nutrimed  είναι μια σειρά Κέντρωνομοιογενή ως προς τις υπηρεσίες που προσφέρουν & την γενική τους εικόνα & λειτουργούν ως ανεξάρτητες επιχειρήσεις

( franchisee ) κάτω από την  ΄΄ομπρέλα΄΄  μίας κεντρικής εταιρίας

( franchisor  )  που εποπτεύει & καθοδηγεί τα καταστήματα αυτά.

 

             Όπως σε κάθε επιχείρηση που λειτουργεί με την μέθοδο του franchise, έτσι & στηνnutrimed  η επιτυχία εξαρτάται απόλυτα από τους βασικούς συντελεστές της προσπάθειας του franchise, τον franchisor & τον franchisee.

 

             Ο franchisor  είναι ο κεντρικός άξονας της προσπάθειας. Καθορίζει το ύφος των καταστημάτων, επιλέγει το είδος & την μέθοδο των παρεχομένων υπηρεσιών, είναι υπεύθυνος για την γενική εικόνα προς τον πελάτη & προσφέρει τις υπηρεσίες του στον franchisee.

 

             Ofranchisee είναι ο επιχειρηματίας που ενσυνείδητα αποφασίζει να τοποθετήσει τα προς επένδυση χρήματά του στην συγκεκριμένη ιδέα - επιχείρηση, στοχεύοντας στην ανάληψη ατομικής επιχειρηματικής δραστηριότητας.

 

              Οι δύο αυτοί βασικοί συντελεστές του franchise δεν αποτελούν αντίπαλες  ή αντιμαχόμενες ομάδες μιάς & το συμφέρον ή η επιτυχία του καθενός συμπαρασύρει αυτόματα & την άλλο. Η ανάγκη για απόλυτη συμπόρευση δεν είναι δυνατό να εξασφαλισθεί από καμιά σύμβαση franchise & η μόνη λύση για την δημιουργία μιάς επιτυχημένης αλυσίδας είναι η κατανόηση  & από τις δύο πλευρές  ότι εργάζονται για κοινούς σκοπούς & στόχους που οδηγούν στο αμοιβαίο κέρδος.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

 

 

          Το franchising είναι μια διεθνής πρακτική ανάπτυξης & επέκτασης για κάθε επιχείρηση άλλα & η πρακτική επιχειρηματικής επιβίωσης του μέλλοντος.

 

          Η επιλογή του είδους μιας επένδυσης στις μέρες μας αποτελεί μια απόφαση που εγκυμονεί κινδύνους για κάθε επιχειρηματία. Το franchise του δίνει την δυνατότητα να μειώσει τον κίνδυνο αυτό στο ελάχιστο επιλέγοντας την επένδυση που του ταιριάζει εντοπίζοντας παράλληλα την επενδυτική ευκαιρία σ’ ένα δίκτυο που έχει ήδη επιτυχημένη λειτουργική πορεία.

 

          Η δυνατότητα επίτευξης μεγαλύτερης αγοραστικής δύναμης που συνεπάγεται

καλύτερες τιμές & ποιότητα υπηρεσιών είναι ένα επιπλέον θετικό σημείο του franchise.

 

          Επίσης η μέθοδος του franchise προσφέρει συνεχή υποστήριξη από έμπειρα στελέχη, των οποίων το κόστος επιμερίζεται σε καθεμιά από τις επιχειρήσεις που αποτελούν το δίκτυο.

 

          Η nutrimedεπιπλέον προσφέρειτέσσερα βασικά πλεονεκτήματα  στα μέλη του δικτύου της :

 

·      Χαμηλή αρχική επένδυση ( βλέπε Οικονομική Μελέτη )

·      Χαμηλό κόστος λειτουργίας ( βλέπε Οικονομική Μελέτη )

·      Αποφυγή αποθήκευσης υλικών & δέσμευσης χρημάτων

·      Υψηλή ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

 

       Τα  δικαιώματα που απολαμβάνει ο franchisee εντασσόμενος στο σύστημα του

franchise, αναπτύσσονται αναλυτικά στην σύμβαση συνεργασίας.

 

       Σε γενικές γραμμές τα δικαιώματα του franchisee συνοψίζονται ως εξής :

 

·      Χρησιμοποίηση του ονόματος nutri med

·      Προστασία του ονόματος nutri med

·      Εκμετάλλευση τεχνογνωσίας franchisor

·      Εκμετάλλευση δικτύου franchisor

 

 

 

 

 

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

 

       Οι υποχρεώσεις  που αναλαμβάνει ο franchisee εντασσόμενος στο σύστημα του

franchise, αναπτύσσονται αναλυτικά στην σύμβαση συνεργασίας.

 

Συνοπτικά οι βασικές υποχρεώσεις του franchisee είναι :

 

·      Να διατηρεί το χαρακτήρα της nutrimed στο κατάστημά του

·      Να πληρώνει την αμοιβή ( Royalties ) για τις προσφερόμενες υπηρεσίες

·      Να συμμετάσχει στο πρόγραμμα & στο κόστος των αμοιβαία συμφωνημένων διαφημιστικών προσπαθειών

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ FRANCHISOR

nutrimed

 

 

        Η αλυσίδα Κέντρων nutrimed είναι το αποτέλεσμα μιάς ενεργητικής & μακροχρόνιας παρουσίας  στο χώρο των Ινστιτούτων αδυνατίσματος. Η ευκολία στην αντίληψη των τάσεων & των δυναμικών της αγοράς όσο & η εμπειρία των βασικών συντελεστών & ιδρυτών της αλυσίδας αποτελούν δύο πρόσθετα όπλα

για τους franchisees.

        

        Οι προσφερόμενες υπηρεσίες του franchisor  σε θέματα τεχνογνωσίας είναι βασικές & εξίσου σημαντικές με τις υπηρεσίες του franchisee στο χώρο του Κέντρου του.

       

    

ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

        Παρόλη την γνώση των αρχών  marketing - management που μπορεί να διαθέτει ο κάθε franchisee, η κατανόηση & αποδοχή του nutrimedmarketing - management είναι βασικός παράγων επιτυχίας.

 

        Η κεντρική ιδέα των αρχών της nutrimedείναι η πλήρηςεξυπηρέτηση & ικανοποίηση του πελάτη, στοιχείο απαραίτητο για την συνέχιση μιάς επιτυχημένης πορείας.

 

         Ο τρόπος υποδοχής του πελάτη, η σωστή & επιστημονικά τεκμηριωμένη διάγνωση των αναγκών  του, τα εξειδικευμένα προγράμματα διατροφής, η ψυχολογική υποστήριξη, η φόρμα εκτύπωσης του διαιτολογίου του καθώς & η σύστασή του, ο χώρος & οι συνθήκες αναμονής είναι μερικά βασικά στοιχεία που αποσκοπούν στην ευχάριστη εξυπηρέτηση του πελάτη τα οποία είναι πρόθυμος & να πληρώσει.

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Πρόσθετη Εκπαίδευση Διαιτολόγου

 

·      Λήψη πλήρους Ιατρικού & Διατροφικού ιστορικού.

·      Βασικές ανθρωπομετρικές μετρήσεις & διάγνωση του βαθμού & τύπου της παχυσαρκίας.

·      Μεθοδολογία λιπομέτρησης & προσδιορισμός Βασικού Μεταβολισμού.

·      Εξατομικευμένα προγράμματα διατροφής.

·      Εκσυγχρονισμός γνώσεων σύμφωνα με τα τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της διατροφής.

 

 

 

         Κατά την διάρκεια των εκπαιδευτικών σεμιναρίων ο franchisee θα αναπτύξει τις ικανότητες του στους εξής τομείς :

 

·      Χειρισμός υποψήφιου πελάτη

·      Γενική γνώση λειτουργίας καταστήματος

·      Γνώση παρεχομένων υπηρεσιών

·      Telemarketing

·      Οργάνωση μηχανογράφησης

·      Γνώση μεθόδων προσέλκυσης νέων πελατών

 

         Στόχος της προσφερόμενης εκπαίδευσης αποτελεί η λήψη της ικανότητας από τον κάθε franchisee της λειτουργίας ενός nutrimed χωρίς την συνεχή παρεμβολή του franchisor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣIΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

 

       

        Η συμβολή του franchisor στον τομέα αυτό είναι σημαντική όχι μόνο στην εξεύρεση του κατάλληλου χώρου από πλευράς μεγέθους & τοποθεσίας αλλά & στην διαμόρφωση του χώρου & στην προμήθεια του κατάλληλου εξοπλισμού.

 

        Ο franchisor έχοντας ευρύτερη γνώση των nutrimedέχει την δυνατότητα

να καθοδηγήσει τον franchisee να επιλέξει μια περιοχή συμφέρουσα όχι μόνο για τον ίδιο αλλά & για το σύνολο της αλυσίδας. Γνωρίζοντας τις τιμές της αγοράς μπορεί επίσης να τον συμβουλέψει για την τιμή αγοράς ή ενοικίου του συγκεκριμένου χώρου όσο & των όρων μίσθωσης.

 

          Η μόνιμη συνεργασία του franchisor με εξειδικευμένα συνεργεία επιτρέπουν την μείωση του κόστους σε χρόνο & χρήμα προς όφελος του franchisee.

 

          Κάθε κατάστημα nutrimed μπορεί να τεθεί σε λειτουργία μέσα σε διάστημα 35 έως 60 ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης franchise.

 

           Στην περίπτωση του shopintheshop η έναρξη λειτουργίας μπορεί να επιτευχθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία της υπογραφής της σύμβασης.

 

 

ΑΡΧΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

 

       ¨Όσο αναλυτικό & περιεκτικό κι αν είναι το πρόγραμμα εκπαίδευσης, η εφαρμογή των αποκτηθέντων γνώσεων στην καθημερινή πρακτική αποτελεί ένα πρόσθετο ψυχολογικό & πρακτικό πρόβλημα για τον franchisee. Για  να δοθεί λύση στο θέμα αυτό απαιτείται η άμεση & συνεχή επαφή με τον franchisor για ένα διάστημα περίπου δύο μηνών κατά το στάδιο της  αρχικής λειτουργίας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΑΓΟΡΩΝ 

 

         Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του franchise είναι η δυνατότητα αγορών σε κεντρικό επίπεδο, απαλλάσσοντας τον από πολλά & ποικίλα προβλήματα.

     

·      Επιλογή προϊόντων

·      Έλεγχος ποιότητας

·      Χαμηλότερες τιμές

·      Ευνοϊκότεροι όροι πληρωμής

 

ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 

        Όλα τα καταστήματα της αλυσίδας nutrimed ακολουθούν ενιαία τιμολογιακή πολιτική, δίνοντας ίσες ευκαιρίες σε όλους τους franchisees αλλά & διευκολύνοντας τον έλεγχο & την σύγκριση της ταμειακής απόδοσης μεταξύ των καταστημάτων προς αμοιβαία πληροφόρηση & αμοιβαίο όφελος.

 

MARKETING - ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ

 

         Η αποδοτικότητα ενός marketingplan ή μιας διαφημιστικής καμπάνιας αυξάνεται σημαντικά έχοντας ενιαία μορφή.

  

         Παρόλο που στην σημερινή εποχή η ανάγκη για την γνωστοποίηση της λειτουργίας μιας επιχείρησης  είναι επιβεβλημένη όσο αφορά την επιβίωσή της, το κόστος που αντιστοιχεί σε ένα μεμονωμένο κατάστημα για την υλοποίηση ενός τέτοιου σχεδίου είναι πολύ υψηλό, έχοντας συνεχής αυξανόμενες τάσεις.

 

          Ο ενιαίος σχεδιασμός & η ομαδική προβολή των καταστημάτων μιάς αλυσίδας επιτυγχάνει σημαντικές τιμολογιακές μειώσεις στο σύνολο αλλά & ανά μονάδα λόγω της επιμερισματοποίησης του κόστους.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

 

       H επιτυχία της nutrimed βασίζεται στην συνεχή προσθήκη νέων υπηρεσιών

βάση των απαιτήσεων των πελατών αλλά & των διαμορφούμενων τάσεων της αγοράς.

    

        Νέα όργανα μετρήσεων & πακέτα ελκυστικών προγραμμάτων βοηθούν στην επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων & αποτελούν μια πρόσθετη βοήθεια για την αύξηση του κέρδους του κάθε franchisee.

 

  ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

 

        Διάφορες υπηρεσίες έχουν ήδη συσταθεί ή βρίσκονται στο στάδιο της σύστασης

προς άμεση εξυπηρέτηση του franchisee από στελέχη με βαθιά γνώση του αντικειμένου για επίτευξη γρήγορων & ορθών λύσεων με το μικρότερο δυνατό οικονομικό κόστος.

         Μερικές από τις υπηρεσίες αυτές είναι :

 

·      Νομικό τμήμα

·      Λογιστήριο

·      Τμήμα Ψυχολογικής Υποστήριξης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O ΡΟΛΟΣΤΟΥFRANCHISEE nutri med

 

 

FRANCHISEE. O ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ

 

          Η ψυχή κάθε καταστήματος nutrimed είναι ο ιδιοκτήτης - επιχειρηματίας που επέλεξε την συγκεκριμένη επένδυση.

 

           Στο franchise δεν υπάρχει υπαλληλική σχέση ανάμεσα στην κεντρική εταιρεία

 & το κάθε κατάστημα. Ο κάθε franchisee λειτουργεί σαν μεμονωμένος & ανεξάρτητος επιχειρηματίας, προωθεί τα δικά του συμφέροντα & σκέπτεται το δικό του κέρδος.

 

           Η ύπαρξή του σε ένα δίκτυο αποτελεί επένδυση σε μια δοκιμασμένη & επιτυχημένη ιδέα η οποία του αποφέρει ένα επιπλέον κέρδος εκμεταλλευόμενος επιχειρηματικά την τεχνογνωσία & τις υπηρεσίες του franchisor.

 

            H συνέχιση της επιτυχίας του franchise σε κάθε κατάστημα εξαρτάται εξ ολοκλήρου από την θέληση & τις ικανότητες του franchisee, που σαν σύνολο δημιουργούν μια επιτυχημένη αλυσίδα.

 

ΧΩΡΟΣ

 

        Ο ιδανικός χώρος για ένα κατάστημα  nutrimed  κυμαίνεται περίπου από 50m έως 100m.

 

         Απαιτείται συγκεκριμένη διαρρύθμιση για να εξασφαλισθεί η λειτουργικότητα του χώρου. Οι βασικοί χώροι που απαιτούνται είναι οι εξής :

 

·      Γραμματεία - Χώρος υποδοχής

·      Γραφείο διαιτολόγου

·      Αίθουσα μετρήσεων με  ενδιάμεση πόρτα επικοινωνίας  με το γραφείο του διαιτολόγου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΩΡΑΡΙΟ

 

         Ο κάθε franchisee είναι ελεύθερος να λειτουργεί το κατάστημά του με οποιοδήποτε ωράριο επιθυμεί λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις της συγκεκριμένης περιοχής καθώς & του ανταγωνισμού που αντιμετωπίζει.

 

          Το ελάχιστο σύνολο ωρών λειτουργίας που απαιτείται από την κεντρική εταιρία ανέρχεται στις 40 ώρες ανά εβδομάδα.

 

 

 

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ

 

          Για την επιτυχή λειτουργία & παρακολούθηση όλων των καταστημάτων η κεντρική εταιρία δημιούργησε & παρέχει σε κάθε franchisee ένα ειδικό πακέτο Software ενιαίο για όλους.

 

          Όλες οι υπηρεσίες είναι κωδικοποιημένες ομοιόμορφα & με ενιαία τιμολογιακή πολιτική.

 

           Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται :

 

·      Σαφής συνεννόηση με τα κεντρικά

·      Σαφής συνεννόηση μεταξύ των καταστημάτων

·      Εύκολη & άμεση σύγκριση μεταξύ των καταστημάτων

·      Έκδοση ορθών στατιστικών & στοιχείων

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

 

         Οι απαιτήσεις του καταστήματοςnutrimedείναι τέτοιες που επιτρέπουν στον επιχειρηματία από την στιγμή που είναι διαιτολόγος να λειτουργήσει μόνος του ή με την βοήθεια μιάς υπαλλήλου για την γραμματειακή υποστήριξη.

 

          Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να προχωρήσει στην πρόσληψη διαιτολόγου. Στην επιλογή του διαιτολόγου καταλυτική είναι η γνώμη του επιστημονικού διευθυντή της nutrimedώστε ο υποψήφιοςνα πληρεί τα απαιτούμενα τυπικά & ουσιαστικά προσόντα.

 

         Ο franchisor μπορεί να βοηθήσει στην επιλογή & του υπόλοιπου προσωπικού,

να συμβουλεύσει τον franchisee σε θέματα εκπαίδευσης, εργασιακού δικαίου κ.α.

 

          Η τελική επιλογή του προσωπικού που θα εργασθεί με σχέση

εργοδότη - εργαζόμενου αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο του franchisee. Μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δοθεί :

·      Σωστή & ολοκληρωμένη εκπαίδευση του προσωπικού

·      Σωστή & ακέραιη ενημέρωση του franchisee για τα δικαιώματα & τις υποχρεώσεις των εργαζομένων του

·      Ενημέρωση του franchisor για προσλήψεις / απολύσεις

 

ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ - ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ

 

        Ο franchisee είναι ελεύθερος να επιλέξει όποια μορφή εταιρίας επιθυμεί, λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα & τα μειονεκτήματα της κάθε μορφής. Με τα σημερινά φορολογικά δεδομένα η κεντρική εταιρία προτείνει την ατομική μορφή επιχείρησης.

 

        Πέρα από τις υποχρεώσεις προς το κράτος ο franchisee έχει την υποχρέωση

πληροφόρησης του franchisor για την εξέλιξη των δραστηριοτήτων του καταστήματος  του.  Εκτός από την πληροφορία της απόδοσης  ( για τον υπολογισμό των royalties ) ofranchisor πρέπει να έχει πρόσβαση σε όλα τα στατιστικά στοιχεία τα οποία συγκρινόμενα με αυτά των άλλων καταστημάτων μπορούν να οδηγήσουν σε θετικά αποτελέσματα για την συνολική καλυτέρευση της απόδοσης .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ & ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

 

 

         Ηαπλούστευση των διαδικασιών στην επικοινωνία του franchisee με τον franchisorαποτελεί βασική επιλογή τηςnutrimed. Οι τηλεφωνικές γραμμές καθώς & τα fax της κεντρικής εταιρίας είναι στην διάθεση των franchisees για την ταχύτερη & αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των franchisees.

 

           Επίσης η επικοινωνία με τα ήδη λειτουργούντα καταστήματα τα οποία έχουν την διάθεση να προσφέρουν την βοήθειά τους είναι ένα σημείο που κάθε νέο μέλος θα πρέπει να εκμεταλλευθεί.

 

 

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

 

         Το ύφος των παρεχομένων υπηρεσιών του κάθε καταστήματος απαιτεί την ικανοποίηση πρώτα του ίδιου του franchisee φέρνοντας τον εαυτό του στη θέση του πελάτη που  επισκέπτεται  το συγκεκριμένο κατάστημα.

 

          Σημαντικά στοιχεία που βοηθούν στον τομέα της εξυπηρέτησης είναι :

       

·      Η κατανόηση της ανάγκης του πελάτη

·      Η γνώση των παρεχομένων υπηρεσιών

·      Η πρόταση ορθού πακέτου υπηρεσιών για άμεση λύση της ανάγκης

·      Φιλική προσέγγιση για την εξοικείωση του πελάτη με την επιχείρηση.

·      Διάθεση χρόνου σε κάθε ραντεβού για να δίνεται η δυνατότητα της ελεύθερης & αβίαστης έκφρασης στον πελάτη.

·      Αντιμετώπιση των παραπόνων με φιλική διάθεση άσχετα με το πόσο δίκιο έχει ο πελάτης & ανάληψη διορθωτικής δράσης.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            ΕΠΙΛΟΓΟΣ

 

            Σίγουρα μέσα στις λίγες σελίδες του εγχειριδίου αυτού είναι δύσκολο να αναλυθούν όλα τα θέματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένα νέο κατάστημα.

 

             Η προσπάθεια όμως για τον συνεχή εμπλουτισμό του συνεχίζεται διαρκώς έχοντας ως στόχο την καλύτερη & ουσιαστικότερη εξυπηρέτηση του κάθε ενδιαφερόμενου.

 

               Για τον σκοπό αυτό περιμένουμε να ακούσουμε & τις δικές σας προτάσεις. 

 

 

Φιλικά,

 

 

 

 

Μπομποτσιάρης Ιωάννης

Διευθύνων Σύμβουλος

nutrimed

 

Υπηρεσίες Πωλήσεων